Afnemersanalyse – Hoe Maak Je Deze?

afnemersanalyse

Afnemersanalyse? Alle ondernemingen hebben klanten ofwel afnemers. Dit is in ieder geval de bedoeling en het liefst zo veel mogelijk. Het is in ieder geval duidelijk dat de onderneming niet zonder haar afnemers kan. Afnemers kunnen verschillende groepen mensen zijn. Hierbij kun je denken aan de leveranciers, (tussen)handelaren en tenslotte de consumenten zelf. Om succesvol […]

Lees verder >>

15 Tips Om De Gunfactor Te Verhogen

gunfactor

De gunfactor kan je het beste vergelijken met de X-factor. De gunfactor gaat over een totaalpakket aan karaktereigenschappen die ervoor zorgen dat je sympathiek overkomt, en dat maakt dat de ander jou iets gunt. De gunfactor is een belangrijk aspect binnen ondernemen. Door klanten iets te geven, zijn ze sneller bereid om jou iets terug […]

Lees verder >>

Contentstrategie – Wat Is Jouw Strategie?

contentstrategie

Contentstrategie. Alles dat relevante informatie bevat op internet valt onder de noemer content. Iedere website bevat content, maar ook intranets, social media, apps, mailings en nieuwsbrieven. Wanneer je een website moet vullen met drie webpagina’s tekst dan is de nood voor een goede contentstrategie niet zo hoog. Heb je duizend-en-een content onderdelen nodig voor blogs, […]

Lees verder >>

10 Tips Om Je Verkooptarget Te Behalen

verkooptarget

Veel ondernemers stellen een bepaalde verkooptarget voor zichzelf op. Dit zijn verkoopcijfers die ze in een bepaalde periode willen halen, bijvoorbeeld in een maand tijd, in een kwartaal of in een heel jaar. Heb jij ook een of meerdere verkooptargets voor jezelf opgesteld, maar weet je eigenlijk niet zo goed hoe je deze target of […]

Lees verder >>